Zvonuri din presă: Ministerul polonez al agriculturii ar vrea ca magazinele Carrefour din Polonia să fie preluate de campionul naţional agro-alimentar al ţării – un grup de companii de stat cu baza în industria zahărului, care colaborează cu 20.000 de fermieri şi care ar avea nevoie de un lanţ de retail pentru a reechilibra piaţa alimentară
În Polonia se zvoneşte că de preluarea magazinelor Carrefour, dacă gigantul francez de retail va decide ca până la urmă să se retragă din această ţară, ar fi interesat Grupul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Un vot de încredere pentru România de la cel mai puternic executiv din comerţ: Alberto Chueca, CEO al Lidl România: Angajamentul nostru în România rămâne ferm, deschidem încă 200 de magazine. Avem încredere în potenţialul economic şi în rolul strategic al
- Cum poate autoconsumul, privit ca o slăbiciune, să devină un avantaj? În condiţiile crizei ouălor, nu e cazul ca România să-şi folosească atuul – cel puţin 1,5 milioane de gospodării care îşi asigură producţia de ouă?
- Dan Ostahie, Altex România, despre planurile pentru Brico Dépôt: Deschidem magazine noi, dar şi cumpărăm dintre cele existente, unde funcţionăm cu chirie. Dezvoltăm unu-două magazine noi anul viitor şi câte trei-cinci în anii care vor urma
- Zvonuri din presă: Ministerul polonez al agriculturii ar vrea ca magazinele Carrefour din Polonia să fie preluate de campionul naţional agro-alimentar al ţării – un grup de companii de stat cu baza în industria zahărului, care colaborează cu 20.000 de fer
- Un mesaj-cheie de la cel mai puternic executiv din comerţ: Alberto Chueca, CEO-ul Lidl România: Continuăm să ne dezvoltăm în România, însă expansiunea retailului trebuie susţinută de investiţii în producţia locală, în special cea agroalimentară