Zuluff, un brand de scutece din bambus, a adunat mai multe afaceri locale într-un magazin aproape de Piaţa Victoriei. În afară de propriul site, scutecele sub acest nume se vând şi pe platforma Elefant.ro, dar şi în magazinele dm drogerie markt, Bebetei şi în farmaciile Catena
Ana Voicu, o antreprenoare care a creat un brand de scutece din bambus pentru copii, se aşteaptă la vânzări de peste 1 milion de lei în 2022 după ce săptămâna trecută a deschis un...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- „Regele ciocolatei”, miliardarul Petro Poroşenko, fostul preşedinte al Ucrainei şi adversarul politic declarat al lui Zelenski, face afaceri de 34 milioane de euro din dulciuri în România
- Bucureştiul este Milano al Estului pe retailul de fashion: Există cerere din partea retailerilor pentru a închiria încă un mall de talia AFI Cotroceni, deci peste 100.000 mp în special în zona de NV a Bucureştiului, unde s-au extins zonele rezidenţiale
- Antreprenori locali. Fabrica MG TEC Industry, o investiţie de 100 mil. euro, exportă 60% din producţia de hârtie
- Burger King România, o afacere de 54 mil. lei în 2021: Creşterea preţurilor la materia primă, instabilitatea economică şi inflaţia foarte mare, alături de criza acută de personal din HoReCa sunt provocările lui 2022
- Cine este unicornul din moda locală? Polonezii de la LPP şi-au bugetat afaceri de 1,7 mld. lei în 2022, dublu faţă de 2021. Motorul businessului îl reprezintă brandul Sinsay, activ pe segmentul preţurilor mici