ZF Live. Steffen Heringhaus, fondator al Five Elements Digital: Pe fondul pandemiei mulţi consumatori s-au adaptat şi au achiziţionat online. Aceştia îşi vor păstra noile obiceiuri. „Dacă se adaptează şi trec în mediul online, atât consumatorii, cât şi businessurile, impactul pe termen lung va fi semnificativ“
Pandemia de Covid-19 şi măsurile de distanţare socială au împins consumatorii din mediul tradiţional în cel online, astfel că, în urma celor două luni de stare de urgenţă, clienţii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Presa franceză confirmă ceea ce ZF a anunţat din iulie: Retailerul francez Carrefour vrea să iasă din România şi a mandatat BNP Paribas pentru a testa interesul potenţialilor cumpărători
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Sphera Francise Group. Restaurante
- Românii devin mai prudenţi de Black Friday: 4 din 10 îşi taie bugetul chiar la jumătate, iar 2 din 10 renunţă complet la cumpărături
- Investiţiile sunt cel mai bun semnal pentru economie. Dan Şucu, proprietarul Mobexpert: Trebuie să găsim soluţii prin care să aducem optimism, suntem antreprenori români, ne interesează ce facem în România
- Grupul Maxagro, deţinut de familia Zifceak, producător de cereale şi lapte din judeţul Timiş, face pasul spre procesare: 30 mil. euro merg într-o moară şi o fabrică de pâine