ZF Live. Steffen Heringhaus, fondator al Five Elements Digital: Pe fondul pandemiei mulţi consumatori s-au adaptat şi au achiziţionat online. Aceştia îşi vor păstra noile obiceiuri. „Dacă se adaptează şi trec în mediul online, atât consumatorii, cât şi businessurile, impactul pe termen lung va fi semnificativ“
Pandemia de Covid-19 şi măsurile de distanţare socială au împins consumatorii din mediul tradiţional în cel online, astfel că, în urma celor două luni de stare de urgenţă, clienţii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Topul ţărilor cu cea mai mare risipă alimentară (2020)
- Faţă în faţă, comerţul alimentar din România şi Cehia: Vânzările per metru pătrat sunt apropiate, dar cehii preferă magazinele mai mari
- Afaceri de la Zero. Monica Radu a dat comerţul pe producţia de haine pentru femei şi a creat brandul Atelier Muna: „Încă investesc şi reinvestesc“
- Analiză Analiză agrobusiness. Cine a înghiţit subvenţii de 3 mld. lei în zece ani pentru creşterea porcilor şi cum se văd banii cheltuiţi de stat în carnea pe care o punem pe masă. România consumă anual circa 720.000 de tone de carne de porc, iar 75% vine din imp
- ZF/ING CEO strategy during difficult times. CEO din domenii diferite, dar cu aceleaşi bătăi de cap: forţa de muncă şi incertitudinea rămân printre principalele îngrijorări