ZF Live. Raluca Radu, CEO al Answear România: Avem 60.000 de produse în portofoliu, iar în pandemie aveam de trei ori mai puţine. Mizăm pe brandurile premium de modă şi ne extindem şi cu categorii noi, cum ar fi home&deco

♦ În prezent, pe piaţa locală, în topul celor mai căutate mărci din portofoliul Answear se află Tommy Hilfiger, Calvin Klein şi, mai nou, Michael Kors ♦ Bugetele consumatorilor...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.