ZF Live. Feliciu Paraschiv: Autostrada Moldovei va tempera uşor preţurile pentru că retailerii vor putea să achiziţioneze marfă din mai multe părţi şi atunci tot sistemul de retail, producţie şi procesare va creşte concurenţial.
♦ Paco Supermarket, o reţea de retail concentrată în judeţul Vrancea, unde numără 19 magazine şi un cash & carry, a ajuns la venituri de 266 milioane lei în 2024.
Înainte...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Monografie de business. Mizil, oraş cu 15.000 de locuitori, a atras marii retaileri şi acum se concentrează pe producţie: fabrici de mezeluri, perne, filtre de aer şi hrană pentru animale, printre cele mai importante proiecte. Investiţii de circa 100 mil.
- Autostrada Moldovei, motor de dezvoltare pentru producătorii locali. Retailer: „Producătorii şi procesatorii vor reuşi să meargă mai uşor în alte zone ale ţării“
- Polonia poate deveni puntea feroviară dintre Europa şi Ucraina şi chiar Asia. Dar pentru aceasta trebuie ca în Ucraina să fie pace
- Gara de Nord: între hub intermodal modern şi motor economic pentru Capitală şi stadiul actual de simbol al neputinţei, cu oameni ai străzii care dorm pe scaunele puţine şi un amestec de mirosuri greu de suportat. În prezent călătorii, fără excepţie, se lo
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank. Horaţiu Rada, Aur’a Mineral Water: Se simte o reticenţă în consum, clienţii caută preţul cel mai mic. Şi în Europa sunt mulţi care mizează pe oferte şi discounturi, dar nu este