ZF Live. Andrei Popescu, general manager Freshful by eMAG: Anul trecut am ajuns la afaceri de aproape 100 mil. euro, iar pentru anul acesta ne propunem o creştere a cifrei de afaceri cu cel puţin 50%. În primele trei luni din acest an Freshful a înregistrat o creştere a vânzărilor de 60% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

♦ Categoriile unde s-a văzut cea mai mare creştere au fost produsele proaspete – fructe, legume, carne, peşte, lactate şi mezeluri -, produsele eco şi bio şi produsele de la...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.