ZF Live. Andreea Moldovan, general manager, Avon SEE: Provocarea în pandemie a fost digitalizarea. Noi eram o comunitate care se simţea în largul ei offline, cu broşură tipărită. Ne aşteptăm la o revenire a categoriilor cheie, impulsionate şi de măsurile de relaxare care încep să se preconizeze pentru luna iunie. Ne aşteptăm ca 2021 să fie mai bun decât 2020

♦ Anul trecut, în contextul pandemiei, a existat o scădere pe segmentul produselor de machiaj, categorie cunoscută înainte ca fiind un motor pentru businessul Avon şi care reprezenta 25%...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.