ZF Live. Andreea Moldovan, general manager, Avon SEE: Provocarea în pandemie a fost digitalizarea. Noi eram o comunitate care se simţea în largul ei offline, cu broşură tipărită. Ne aşteptăm la o revenire a categoriilor cheie, impulsionate şi de măsurile de relaxare care încep să se preconizeze pentru luna iunie. Ne aşteptăm ca 2021 să fie mai bun decât 2020
♦ Anul trecut, în contextul pandemiei, a existat o scădere pe segmentul produselor de machiaj, categorie cunoscută înainte ca fiind un motor pentru businessul Avon şi care reprezenta 25%...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dumitru Blaga, preşedinte al APMR: Producţia de mobilă suferă foarte mult şi nu a fost băgată în seamă în ultima perioadă. „Dacă nu vom pune accent pe producătorii români, va creşte în continuare deficitul comercial.“
- Antreprenori locali. Producătorul de carne de pui şi ouă Rosavis din Vaslui, deţinut de soţii Mihăilă, va face o fabrică de nutreţuri cu aproape 11 mil. euro, iar 6,5 mil. euro vin dintr-un ajutor de stat
- Raport: bunurile chinezeşti sunt redirecţionate masiv către Germania în urma tarifelor americane
- Germania vrea să reducă TVA pentru restaurante de la 19% la 7%
- Impactul direct al tarifelor americane asupra exporturilor Bulgariei ar putea totaliza 468 milioane de euro