ZF Live. Andreea Moldovan, general manager, Avon SEE: Provocarea în pandemie a fost digitalizarea. Noi eram o comunitate care se simţea în largul ei offline, cu broşură tipărită. Ne aşteptăm la o revenire a categoriilor cheie, impulsionate şi de măsurile de relaxare care încep să se preconizeze pentru luna iunie. Ne aşteptăm ca 2021 să fie mai bun decât 2020
♦ Anul trecut, în contextul pandemiei, a existat o scădere pe segmentul produselor de machiaj, categorie cunoscută înainte ca fiind un motor pentru businessul Avon şi care reprezenta 25%...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- PwC România: Piaţa de fuziuni şi achiziţii a urcat la 1,5 mld. euro în T3/2025. Sectorul energetic a generat peste jumătate din valoare
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Luzan Logistic. Comerţ cu bunuri de larg consum
- Exclusiv ZF Corporate Care este strategia de dezvoltare a Cris-Tim: Achiziţia unor branduri locale de pe alte pieţe din regiune, modernizarea fabricilor şi continuarea exporturilor
- Gen Z Lifestyle. Care este relaţia tinerilor cu banii şi pe ce sunt mai degrabă înclinaţi să îi cheltuiască? Interesul pentru propria persoană este diferenţiatorul faţă de alte generaţii
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Farmacia Tei. Comerţ farma