Un proiect ZF şi CEC Bank
ZF Investiţi în România! Grupul Agroland va intra în producţia de ouă bio şi vrea să dezvolte o reţea de ferme bio la nivel naţional, alături de unii dintre francizaţii din reţeaua de magazine. Horia Cardoş, CEO şi fondator: „Avem deja discuţiile făcute şi câţiva dintre parteneri îşi doresc să înfiinţeze astfel de ferme mici“
♦ Compania dezvoltă şi un proiect de abatoare de mici dimensiuni cu partenerii francizaţi ♦ Agroland ajunge la 300.000 de găini în producţia de ouă până la finalul anului 2024...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Kiddo Entertainment Group, business românesc care activează pe piaţa de entertainment indoor, cu afaceri de 10 mil. euro, investeşte în dezvoltarea reţelei şi pregăteşte extinderea către pieţe regionale
- Vânzările de electro-IT au crescut pe linie în 2024, însă ritmul pe segmente variază de la cer la pământ, de la 2% la 55%. În timp ce vânzările de aer condiţionat au explodat, segmentul foto a fost codaş
- Tendinţe pe piaţa berii artizanale. Cum încearcă artizanii din sectorul berii să crească: primii berari au deschis baruri în centrul oraşului, iar ceilalţi îşi deschid porţile pentru consumatori
- Afaceri de la Zero. Familia Neacşu a investit 200.000 de euro într-un muzeu de divertisment în centrul Bucureştiului. „Vrem să ducem acest concept şi în alt oraş mare al României“.
- Pentru ce a plătit Ahold Delhaize 1,3 mld. euro pe Profi: Activele cuantificabile sunt evaluate la 570 mil. euro, iar restul „goodwill“. Ce înseamnă asta?