ZF/FirstBank Lecţii de Business. Cum ajungi să fii perceput ca lider de piaţă chiar dacă nu eşti? Lucia Costea, Secom: Noi, ca antreprenori, am înţeles de la început că nu le ştim pe toate, aşa că ne-am uitat inclusiv la modele de business care nu sunt în industria noastră

♦ Construcţia unui brand este extrem de importantă, astfel că în unele cazuri compania respectivă ajunge să fie percepută ca lider de piaţă, deşi nu este  ♦  Acesta...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.