ZF Cum creştem industria alimentară românească. Harta industriei alimentare sau de ce puterea celor mulţi nu aduce puterea generală: România a ajuns în situaţia de a importa lactate, carne şi conserve pentru că nu are suficiente branduri puternice la nivel naţional
♦ ZF derulează o campanie editorială susţinută de Scandia Food prin care îşi doreşte să prezinte businessurile din industria alimentară, situaţia unităţilor de producţie, dar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- UniCredit Consumer Financing lansează pe piaţa din România primul său card de credit co-brand
- Producătorul de bere Bergenbier devine din 2025 partener al festivalul UNTOLD, pozitie ocupată în ultimii 9 ani de Ursus
- Patria Credit semnează un acord cu Fondul European de Investiţii pentru garantarea finanţării cu aproape 300 mil. lei a fermierilor
- Producătorul de îmbrăcăminte Braiconf din Brăila, cu o istorie de 70 de ani, relansează magazinul online şi extinde portofoliul, dedicat până acum bărbatilor, cu produse pentru femei şi întreaga familie
- Nimeni nu poate rupe legăturile României cu UE. Nu există cale de întoarcere. Sunt prea mulţi bani în joc, investiţii şi proiecte care ajută la dezvoltarea României. Nemulţumirile oamenilor sunt adresate actualei clase politice, care a ignorat complet o p