ZF Cei mai mari jucători din economie. De la local la internaţional: cum încurajăm exportul şi investiţiile în străinătate ale companiilor româneşti? „Trenul“ exporturilor poate accelera dacă adăugăm valoare produselor locale, susţinem firmele care dezvoltă ecosisteme în jurul lor dar şi cu un „roadmap“ pentru internaţionalizarea antreprenorilor în următorii ani

♦  Prezenţa în mai multe ţări ajută o companie să nu depindă de o singură piaţă. Companiile româneşti trebuie să facă pasul către internaţionalizare dacă vor să...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.