ZF Agropower. Victor Nistorică, administrator, Brutăria Bardar: Vindem în Republica Moldova în aproape toate lanţurile mari de magazine şi de doi ani am trecut Prutul. În România sunt preferate plăcintele dulci
Brutăria Bardar, o afacere din Republica Moldova cu o experienţă de 25 de ani, a intrat de doi ani pe piaţa românească în magazine tradiţionale, iar în urmă cu şase luni a ajuns şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- 23 de crame locale au participat în Germania, la cel mai mare târg de specialitate din lume
- Mai mult de jumătate dintre români susţin că au un meniu echilibrat, iar legumele şi fructele continuă să ocupe primele locuri în alimentaţia zilnică. Ce produse sunt considerate cele mai nocive
- Lucian Baltaru, CEO, Sameday: Continuăm în 2025 să extindem reţeaua într-un mod accelerat. Păstrăm nivelul de investiţii la 50-60 de milioane de euro pe an
- Stejara Pircan, Senior VP eMAG România, Bulgaria şi Ungaria: În prezent, 80% din traducerile produselor sunt făcute automat folosind AI. Un seller român care îşi listează gama de produse în Bulgaria şi în Ungaria adaugă circa 15% la vânzări pe fiecare di
- Phil Hobson, Affinity Leader International, Marsh: Cred că vom înregistra o creştere cu două cifre în România anul acesta, este un business bun pentru noi, este o piaţă foarte competitivă