ZF Agropower. Care este şansa României în industria lactatelor: Trebuie să ne coagulăm toţi fermierii într-o entitate mare, să fim la aceeaşi dimensiune cu marii procesatori din Europa. Dacă nu înţelegem că trebuie să creăm volume identice cu cei cu care jucăm în piaţă, vom fi perdanţi
România joacă pe o piaţă globală a lactatelor, preţul laptelui evoluând şi în funcţie de ce se întâmplă pe alte pieţe, iar şansa de dezvoltare a domeniului de creştere a vacilor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Gigantul polonez InPost lansează primele lockere de livrare de colete la oficiile poştale din Marea Britanie
- Grafic: Evoluţia importurilor şi exporturilor de preparate din fructe şi legume
- Grafic: Topul celor mai mari exportatori de preparate din legume şi fructe
- Grafic: Clasamentul producătorilor de petfood din Europa
- Oul a ajuns simbolul scumpirii traiului în toată Europa. În Spania, preţurile au crescut cu 30% într-un an, în Ungaria cu 20%. Până şi în Polonia, unul dintre cei mai mari producători şi exportatori din UE, sunt probleme