ZF Agropower. Care este şansa industriei lactatelor de a creşte la export: brânzeturile maturate au rămas cam singurul sector unde producătorii români se pot diferenţia, dar suntem încă ancoraţi în trecut. Ne trebuie o strategie sectorială şi o colaborare mai bună între producători

♦ În prezent, România exportă anual lapte şi produse lactate de peste 300 de milioane de euro anual, dar importă de peste 1 miliard de euro. Fără un brand de ţară sau fără...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.