ZF Agropower. Producătorul de dulceţuri Grandma’s Delights: Putem creşte piaţa produselor româneşti dacă şi marii retaileri ne-ar primi, chiar şi cu un mic raft. Doar împreună putem să menţinem banii în ţară
Facilitarea intrării micilor producători de alimente în piaţă, inclusiv în marile lanţuri de magazine, chiar dacă şi cu spaţii mici de expunere, ar putea creşte vânzările de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia businessului La Cocoş de la înfiinţare până astăzi (mil. lei)
- Carrefour România: Deschidem peste 30 de noi magazine anul acesta şi continuăm să pariem pe formatul de hipermarket pe termen mediu şi lung
- Într-o economie globală, unde concurenţa creşte văzând cu ochii, există domenii unde brandul nu contează?
- UE reduce birocraţia din sectorul agriculturii pentru a tempera protestele fermierilor
- Shein îşi reduce preţurile în SUA pentru a-i recâştiga pe consumatorii americani