ZF Agropower. Legumele proaspete, murăturile şi zacusca de la fiecare mic producător român trebuie puse pe raftul magazinelor mari, cu ajutorul Ministerului Agriculturii
Nesiguranţa pieţei de desfacere este unul dintre impedimentele pentru care multe din cele peste 1.700 de firme producătoare de legume produc în cantităţi limitate, nu se extind rapid sau...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Rodbun Grup. Comerţ cu cereale
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Votrom. Comerţ cu carburanţi
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Remedia. Comerţ farmaceutic
- Exclusiv ZF Corporate Ce planuri are Mobexpert în următorii ani: creşterea reţelei de magazine pe plan local, a exporturilor, dar şi intrarea pe noi segmente de business. ”Mai avem mult de dezvoltat în România”
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Unicarm Supermarket. Comerţ alimentar