ZF Agropower. Domidene, producător de carne din Prahova cu o reţea de 79 de magazine proprii şi în parteneriat cu Penny: „Această colaborare a fost o oportunitate să ne extindem cu mai multe unităţi într-un timp mult mai scurt decât am fi reuşit să o facem singuri“
♦ Cea mai mică distanţă de la abator la un magazin este de 15 km, pe când cea mai mare distanţă e de aproape 400 km.
Domidene, o afacere pusă pe picioare de Leontin Bocănescu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Nikon caută să se diversifice dincolo de camere şi cipuri în faţa tensiunilor geopolitice
- Afacerile Somarest Sibiu, producător de componente pentru genţile şi pantofii Louis Vuitton, au crescut cu 24,5% în 2023, ajungând la 351,1 mil. lei
- Fabrica Mondelez din Clinceni, exportă în 28 de ţări „Este cea mai mare unitate de producţie din regiune, cu 879 de angajaţi“
- Trebuie sau nu plafonate preţurile la alimente? O antreprenoare din sectorul lactatelor: Transparenţa profiturilor ar trebui îmbunătăţită
- Domeniul Bogdan, podgorie de 150 de hectare din Dobrogea, investeşte în irigaţii după trei ani de secetă care au afectat viţa-de-vie. „Am forat deja trei puţuri, dar planul nostru este să continuăm. Fiecare puţ ne costă în jur de 30.000 de euro.“