ZF Agropower. Dezvoltarea punctelor gastronomice are un efect în lanţ, se dezvoltă şi producţia de alimente în jurul micilor afaceri de familie, apar mai multe businessuri. „Noi avem ce nu mai au multe ţări din Vest, reţetele şi gustul tradiţional“

♦  Din 2019, de când conceptul de Punct Gastronomic Local a fost lansat, s-au înfiinţat în satele locale peste 500 de astfel de mici afaceri de familie. Conceptul, pornit de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.