Un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank
ZF 15 minute cu un antreprenor. Dumitru Petraşcu, CEO al Viorica Cosmetic România, un lanţ de 11 magazine: Vrem să ajungem la 20 de unităţi anul viitor şi să lansăm un concept de franciză
♦ Viorica Comestic este o companie înfiinţată în 1989 în Republica Moldova ♦ Pe piaţa din România, retailerul a intrat în 2017, cu un magazin la Iaşi ...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- „Am prioritizat Ucraina până când am ajuns să ucidem economia României”. Atenţie la revolta companiilor româneşti/fermierilor români, care vine din spate!
- Grupul Agricultorul-Panimon, controlat de antreprenorul Mihai Ilie, derulează un plan de investiţii de peste 100 de milioane de lei
- Alexandru Şoacăte, reţeaua de magazine Annabella: Într-un business antreprenorial există avantajele flexibilităţii şi rapidităţii luării deciziilor
- Fermierii o spun clar şi răspicat, iar autorităţile recunosc: Republica Moldova e pe cale să devină un mare exportator de cereale de origine ucraineană în România şi în UE
- Pentru că duce lipsă de meşteşugari, LVMH, imperiul francez al luxului, caută ucenici în SUA