Un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank
ZF 15 minute cu un antreprenor. Dumitru Petraşcu, CEO al Viorica Cosmetic România, un lanţ de 11 magazine: Vrem să ajungem la 20 de unităţi anul viitor şi să lansăm un concept de franciză
♦ Viorica Comestic este o companie înfiinţată în 1989 în Republica Moldova ♦ Pe piaţa din România, retailerul a intrat în 2017, cu un magazin la Iaşi ...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Firma de avocatură RTPR a asistat Abris Capital Partners în exit-ul din Pehart Grup
- Exclusiv ZF Corporate Cine este antreprenorul care, după un exit de peste 40 mil. euro, şi-a plasat banii, direct sau indirect, în mai mult de 60 de companii locale?
- UniCredit Consumer Financing lansează pe piaţa din România primul său card de credit co-brand
- Producătorul de bere Bergenbier devine din 2025 partener al festivalul UNTOLD, pozitie ocupată în ultimii 9 ani de Ursus
- Patria Credit semnează un acord cu Fondul European de Investiţii pentru garantarea finanţării cu aproape 300 mil. lei a fermierilor