ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank
ZF 15 minute cu un antreprenor. Florin Cucu, Sofiaman: Dorim să investim într-o reţea multibrand care să vândă produse româneşti. Comerţul de modă din anii ‘90 e uşor îmbătrânit, proprietarii se pensionează
♦ Reţeaua Sofiaman numără 19 unităţi monobrand, însă compania lucrează şi cu alte magazine partenere în care pot fi găsite produsele brandului.
Florin Cucu, fondatorul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retrospectivă ZF 2025 - Agricultură. Una caldă, alta rece: producţie record la grâu, scădere istorică la porumb. O piaţă în plină schimbare cu exituri şi intrări ale unor mari jucători
- ANALIZĂ ZF. Companiile din industria alimentară au făcut investiţii de peste 200 mil. euro cu ajutor de stat în ultimii cinci ani. Jumătate dintre beneficiari sunt din industria cărnii
- Afaceri de la Zero. Maria Teodorescu pictează pe sticlă şi dezvoltă brandul de globuri şi decoraţiuni Vitri şi are propriul magazin în Cluj. „Mă gândesc să trimit şi în Europa pentru că sunt cereri de la românii plecaţi în afară.”
- Monica Tamaş, general manager, Unilever România & Moldova: 2026 va fi un an al maturizării strategice pentru multe companii din România. Pentru noi, România rămâne un pilon esenţial în arhitectura regională
- Cui îi este frică de MERCOSUR şi de ce şi cum tratatul comercial al UE cu cea mai mare piaţă sud-americană a devenit o armă politică şi riscă să devină una geopolitică