Zara, H&M şi C&A „au muşcat“ 10% din retailul de îmbrăcăminte pentru copii
Zara, H&M şi C&A, trei dintre cele mai mari branduri de fashion din lume, au ajuns să controleze peste 10% din retailul local de îmbrăcăminte pentru copii, deşi nu sunt specializaţi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Sesiunile deschise în prezent din Planul Naţional Strategic 2023-2027
- ZF Investiţi în România! Producătorul de lactate Artesana pregăteşte un concept store în care vrea să integreze o băcănie şi o cafenea
- ZF Economia verde. Simona Gonciulea a dezvoltat două branduri de modă sustenabilă, prin care prelungeşte viaţa textilelor: „În 2016, lumea era reticentă, dar azi nu mai e aşa“
- UE aprobă interdicţia de distrugere a hainelor nevândute
- ZF IT Generation. Adorian Chiorean, CEO şi cofondator TapTasty – soluţii de digitalizare pentru restaurante: Anul acesta am crescut veniturile cu circa 40-50% şi vom continua creşterea şi în 2024, când vom lansa şi funcţionalităţi pe bază de AI. Clienţii