Zara, H&M şi C&A „au muşcat“ 10% din retailul de îmbrăcăminte pentru copii
Zara, H&M şi C&A, trei dintre cele mai mari branduri de fashion din lume, au ajuns să controleze peste 10% din retailul local de îmbrăcăminte pentru copii, deşi nu sunt specializaţi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bogdan Grigoriu, regional operations director la Pepco: Investiţiile în perioade incerte sunt esenţiale pentru companiile care gândesc pe termen lung. Economiile sustenabile nu cresc doar prin consum, ci şi prin investiţii constante
- ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ce întreabă investitorii instituţionali despre Cris-Tim? Radu Timiş jr., CEO: Claritate privind succesiunea şi avantaje vizavi de concurenţă. Venim în faţa investitorilor cu un model axat pe creştere şi plată constantă d
- ZF Centre comerciale 2025. Grupul IULIUS accelerează expansiunea naţională cu investiţii de 1,3 miliarde de euro în patru proiecte majore de regenerare urbană şi atrage nume noi din retail către Cluj şi Iaşi
- Grafic: Cât de populare sunt mărcile private ale retailerilor?
- Grafic: Evoluţia ponderii mărcilor private pe regiuni