Un vot de încredere pentru România de la cel mai puternic executiv din comerţ: Alberto Chueca, CEO al Lidl România: Angajamentul nostru în România rămâne ferm, deschidem încă 200 de magazine. Avem încredere în potenţialul economic şi în rolul strategic al pieţei

♦  Cele 200 de deschideri sunt planificate până în 2030, având ca an de referinţă 2024  ♦  Compania are local peste 380 de unităţi de discount cu afaceri de 24 mld....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.