INTERVIU
Violeta Neniţă, Ikea: Avem în plan dezvoltarea de formate mai mici de magazine în România. Analizăm să mai deschidem cel puţin alte două puncte de colectare până în august 2022
♦ Pentru magazinul din Băneasa, bonul mediu este de 370 de lei, iar pentru cel din Pallady – 340 de lei, în timp ce magazinul online are o medie a coşului de cumpărături de 889 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Misterele şi subteranele pieţei cepei din Europa
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank. Cafenelele devin un concurent pentru restaurante pe o piaţă tot mai competitivă. Ruslan Cojocaru, fondatorul Tucano: Cafenelele devin un loc în care oamenii merg să şi mănânce
- Analiză ANALIZĂ ZF. Cum a ajuns România din mare exportator de modă mare importator şi consumator: peste 20 de nume din fashionul mondial îşi fac loc în top 500 de importatori în 2024
- ZF Agropower. Holiv Ecoplant, care produce sub brandul ALLU, mizează pe extinderea portofoliului în segmentul de cosmetice şi vrea să intre în două reţele mari de retail
- Afaceri de la zero. Cum prinde viaţă o idee. Liviu Berbece a pornit în urmă cu cinci ani Spa Shoes, o curăţătorie de încălţăminte care a ajuns astăzi la 16 locaţii la nivel naţional în sistem de franciză