INTERVIU
Violeta Neniţă, Ikea: Avem în plan dezvoltarea de formate mai mici de magazine în România. Analizăm să mai deschidem cel puţin alte două puncte de colectare până în august 2022
♦ Pentru magazinul din Băneasa, bonul mediu este de 370 de lei, iar pentru cel din Pallady – 340 de lei, în timp ce magazinul online are o medie a coşului de cumpărături de 889 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- 5 to go recrutează doi specialişti în poziţii de top management: Rareş Mărculeţ se alătură companiei în funcţia de Chief Financial Officer, iar Georgi Muhovski devine Country Manager pentru operaţiunile din Bulgaria
- EXCLUSIV ZF. Tranzacţie între antreprenori: Dedeman a cumpărat de la retailerul autohton La Cocoş un teren în Piteşti pe care a funcţionat unul dintre primele hipermarketuri din România
- După Shell şi Pfizer, P&G îşi va închide businessul din Pakistan
- Avantaj Distribution, companie care cultivă pepeni pe 150 de hectare în Slobozia, investeşte aproape 2 mil. euro în dublarea capacităţii de depozitare din fonduri proprii
- METRO îşi extinde magazinele din România care sunt şi minidepozite: „Între 2022 şi 2025, investiţiile au fost de ordinul a zeci de milioane de euro“