Vindicum, o vinărie de familie din Republica Moldova, a intrat pe piaţa din România şi îşi propune să se extindă în retailul modern şi online. Compania deja exportă vinuri în SUA, Japonia şi China
♦ Andrian Minciuc, Vindicum: „Piaţa este competitivă, pentru că România oricum face vinuri foarte bune. Primul lucru care atrage consumatorii este eticheta, iar asta ne diferenţiază...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Daniel Gross, Penny România: E bine să ne uităm cu atenţie la evoluţia inflaţiei şi a costurilor în anul acesta. Retailerul e activ pe formatul de discount, având peste 400 de magazine în România.
- Studiu Concordia. Creşterea economică din România a fost făcută de cei 4 mil. de angajaţi privaţi şi 3 mil. de cetăţeni români plecaţi în străinătate. Cota unică de impozitare a jucat un rol important
- ZF Agropower. Victor Nistorică, administrator, Brutăria Bardar: Vindem în Republica Moldova în aproape toate lanţurile mari de magazine şi de doi ani am trecut Prutul. În România sunt preferate plăcintele dulci
- Cum determini un german să voteze? Îi dai o bere gratis, bineînţeles
- Polonia înăspreşte reglementările privind ţigările electronice pentru a-i proteja pe tineri