Tendinţe în business
Viitorul modei offline stă sub semnul întrebării: marile branduri de fashion din Marea Britanie ajung în mânile retailerilor online care preiau doar brandul, nu şi magazinele
♦ Toate cele 120 magazine offline Debenhams ce mai erau funcţionale urmează a fi închise după ce brandul a fost cumpărat de un retailer online ♦ Gigantul Asos negociază...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză De ce e nevoie de fabrici şi industrie: Investiţii de peste 300 milioane de euro au transformat România în cel mai mare exportator de espressoare din Europa şi al doilea din lume
- Premierul Bolojan nu mai vrea să plafoneze adaosul comercial la alimentele de bază de la 1 octombrie, iar PSD spune că inflaţia va urca de la 10% la 14% în decembrie
- Antreprenori locali. Reţeaua Sofiaman a ajuns la 20 de unităţi şi continuă expansiunea
- Noul magazin asiatic din Budapesta este un adevărat succes
- În Ungaria, inflaţia muşcă din nou şi revenirea economică s-ar putea amâna cu încă un an. În Polonia, inflaţia pare să fie sub control şi permite băncii centrale să scadă dobânzile şi să stimuleze creşterea economică. Economia poloneză este deja campioană