Victor Răcariu, Glovo: Piaţa de livrări va ajunge la 1 mld. euro în 2022 - 2023. Ca orice alt retailer, şi noi ne-am îndreptat către distribuitori, pentru a obţine cele mai bune avantaje. Executivul estima la începutul lui 2021 că pragul de 1 mld. euro va fi atins de piaţa de delivery chiar în acest an, însă acum el amână acest moment semn că avansul din primul an de pandemie s-a temperat
♦ Cele patru mari companii de livrări din România, respectiv Glovo, Bringo, Tazz by eMAG şi FoodPanda, au adunat anul trecut afaceri de aproape 240 de milioane de lei (aproape 50 mil....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF AGROPOWER. Hani Khalil, Five Continent: consumul de brânzeturi a început să crească, a ajuns la 6-7 kg per capita. Brânza este un produs de viitor
- Exclusiv ZF Corporate 47. Ursus Breweries
- Exclusiv ZF Corporate 45. JTI România
- Exclusiv ZF Corporate 44. Philip Morris România
- ZF AGROPOWER. Cum a reuşit o tânără să pună brandul Bömbi pe harta internaţională a brânzeturilor ”E o concurenţă uriaşă”