Vel Pitar: Costurile de producţie din România sunt la nivelul din Europa, dar preţurile la raft sunt cele mai mici şi asta pune presiune pe profitabilitate
Vel Pitar, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de panificaţie, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 357 de mil. lei (80 mil. euro), în creştere cu 7% faţă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia businessului La Cocoş de la înfiinţare până astăzi
- Holger Schell, Schwarz Digits – divizia de IT a giganţilor Kaufland şi Lidl: Cu investiţii continue în educaţie, competenţe şi colaborare regională, România poate deveni un punct de referinţă în arhitectura digitală a Europei
- Retrospectivă ZF 2025 - Agricultură. Una caldă, alta rece: producţie record la grâu, scădere istorică la porumb. O piaţă în plină schimbare cu exituri şi intrări ale unor mari jucători
- ANALIZĂ ZF. Companiile din industria alimentară au făcut investiţii de peste 200 mil. euro cu ajutor de stat în ultimii cinci ani. Jumătate dintre beneficiari sunt din industria cărnii
- Afaceri de la Zero. Maria Teodorescu pictează pe sticlă şi dezvoltă brandul de globuri şi decoraţiuni Vitri şi are propriul magazin în Cluj. „Mă gândesc să trimit şi în Europa pentru că sunt cereri de la românii plecaţi în afară.”