Vânzările marilor magazine de modă au depăşit nivelul din anul etalon 2019: românii au lăsat 1,6 mld. euro la Zara, H&M şi Peek&Cloppenburg în 2021

Românii au cheltuit anul trecut pe îmbrăcăminte aproape 1,6 mld. euro, o sumă cu 36% mai mare decât în 2020 şi cu aproape 10% peste nivelul din 2019, ultimul an de dinainte de pandemie...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.