Vânzările marilor magazine de modă au depăşit nivelul din anul etalon 2019: românii au lăsat 1,6 mld. euro la Zara, H&M şi Peek&Cloppenburg în 2021
Românii au cheltuit anul trecut pe îmbrăcăminte aproape 1,6 mld. euro, o sumă cu 36% mai mare decât în 2020 şi cu aproape 10% peste nivelul din 2019, ultimul an de dinainte de pandemie...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ANALIZĂ ZF. Radiografia industriei alimentare şi a băuturilor din UE: în România se alocă cel mai mare procent din cheltuieli pe mâncare, dar producătorii sunt pe locul 14 după cifra de afaceri
- ZF Agropower. Cum putem acţiona efiecient pentru a preveni şi a gestiona perioadele de secetă? „Trebuie să facem o strategie, de la zero, în ceea ce priveşte gestionarea secetei şi riscului de secetă din România.“
- Distribuitorul Amigo & Intercost a finalizat anul 2022 cu afaceri de peste 100 mil. euro, plus 16%
- Afaceri de la Zero. Roxana Streinu, fostă stewardesă, a creat alături de soţul său platforma Kiddos, un „Netflix al jucăriilor“ cu un stoc astăzi de 700 de jucării de închiriat după investiţii de 30.000 de euro. „Fiul nostru avea doar 8 luni şi aveam deja
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Aurelia Vişinescu, proprietara cramei cu acelaşi nume: Avem pieţe încă închise, precum China sau Japonia. Sunt ţări care nu ştiu că noi producem vin