Vanya Panayotova, CEO al L’Oreal România: Businessul a crescut cu peste 10% anul trecut şi vom merge înainte în acelaşi ritm şi în 2020
Businessul gigantului francez în România s-a apropiat de pragul de jumătate de miliard de lei în 2019, conform calculelor făcute de ZF pe baza informaţiilor comunicate de companie....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lidl: Românii sunt dispuşi să călătorească distanţe mai mari sau să se abată de la rutele obişnuite pentru a beneficia de preţuri mai avantajoase
- Băuturile „funcţionale“ sunt pe val
- Polonezii cheltuie peste 10 miliarde de zloţi pe mese cu livrare
- O nouă ameninţare la adresa lanţurilor de aprovizionare: porturile mediteraneene sunt supraaglomerate din cauza perturbărilor de la Marea Roşie
- Beijingul le cere chinezilor să-şi dea maşinile şi frigiderele vechi pe altele noi „made in China“. Planul ar putea calma supărarea Occidentului privitoare la supracapacitatea sa de producţie