Update: Reactia Kaufland. Lanţul german arată că în sezonul rece producţia locală de legume şi fructe este extrem de limitată.„Vreau din România“? Germanii de la Kaufland aduc ţelină din Germania, ridichi din Italia, roşii din Maroc şi castraveţi din Turcia. ZF îşi propune sa vadă cum arată coşul de legume din aceasta iarnă, astfel că a intrat în mai multe magazine
Multe dintre legumele ajunse în această iarnă pe masa consumatorului român au bătut drum lung până la el, de mii de kilometri. În Kaufland, roşiile au parcurs 1.500 km, respectiv 4.500...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cât ne costă cozonacul de Crăciun? România are un deficit de 425 mil. euro cu ingredientele pentru cozonac, iar fisticul pentru „Dubai Style” creşte nota cu aproape 10 mil. euro
- Un brand românesc de modă apare în mai multe episoade din serialul Emily in Paris, una dintre cele mai vizionate producţii Netflix. Cum a ajuns aici?
- Producătorul Toortitzi ridică miza pe exporturi: planurile noastre strategice sunt ambiţioase
- Exclusiv ZF Corporate 32. Rewe SRL
- Cum a reuşit producătorul lactatelor Gabriella din Mureş să intre în marile lanţuri de magazine ”Prelucrăm 15.000 de lapte pe zi în medie, nu suntem o fabrică mare”