Unde duce inflaţia sau cum a devenit untul, un produs de lux? Untul, care costă circa 100 lei/kg, după o creştere de 45% într-un an, stă închis în cutii în supermarketuri. S-a „topit“ untul din magazine şi e nevoie de sisteme antifurt?
♦ „Supermarketurile au ajuns pentru o parte din populaţie ca nişte muzee, iar la muzee întotdeauna există tentaţia de a pune mâna pe un produs valoros, în acest caz pe o conservă,...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lanţul de restaurante Trattoria il Calcio a fost preluat de către grupul Nuba, activ tot în piaţa HoReCa. Cumpărătorul a plătit peste 1,5 mil. euro pentru cinci localuri
- Cine s-a avântat în lupta cu giganţii?
- Deficitul comercial s-a redus în primele patru luni din 2023 cu 11,8%, la 8,8 miliarde euro, după ce exporturile s-au majorat cu 7,4%, iar importurile cu 2,4%. În aprilie, importurile s-au redus cu 4,5%, iar importurile au crescut cu 4,9%
- Unde au dispărut 50 de unităţi de producţie din România?
- Impactul inflaţiei în consum: Românii au renunţat la unu-două produse din coşul mediu de cumpărături pentru a-şi echilibra bugetul