Un sfert dintre români îşi cumpără haine o dată la 2-3 luni, preferă mall-urile şi retailerii mari
Grupele de vârstă care cumpără cel mai des, uneori chiar mai des de o dată pe lună, sunt persoanele între 18 şi 34 de ani. Peste 70% dintre cei care îşi iau haine minim o dată la 3...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Liviu Rogojan, Băcănia Rod: În primul trimestru din acest an am înregistrat o creştere de 35% a vânzărilor. Inflaţia nu cred că va afecta puterea de cumpărare a clienţilor noştri
- ZF Logistica Businessului. Radu Savopol, 5 to go: Avem în plan o investiţie între 500.000 şi 700.000 de euro pentru un depozit. Probabil îl vom face anul viitor
- Afacerile producătorului de canapele şi mobilier tapiţat PGS Sofa & Co au crescut cu 24% în 2021, ajungând la 348,7 mil. lei
- Wenglor Electronic Innovation Lito SCS, o companie din Sibiu ce produce senzori pentru automatizări industriale, ia ajutor de stat pentru dezvoltarea operaţiunilor locale
- Lanţul de cinematografe Cineplexx vine cu un pachet premium pentru consumatori