Supliment realizat cu sprijinul Carrefour România
Un nou capitol Act for Food. E timpul să redescoperim gustul autentic şi să ne bucurăm de tot ce e mai bun!
Relaţia oamenilor cu mâncarea este una cu adevărat specială pentru că nu vorbim doar despre acţiunea de bază de a ne hrăni, ci implică şi plăcerea gustului bun. Mai mult, trăim...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Marius Petrache, director general, Marcoser: România produce legume preponderant în sol, ceea ce este un mare avantaj
- Alexandru Andrieşi, fondator, Aronia Bio Hănţeşti: Schimbările climatice au permis să putem cultiva aronia în nordul ţării
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea pentru spaţii industriale şi logistice va creşte semnificativ în următorii ani ca urmare a investiţiilor în apărare, energie verde şi materii prime critice
- Exclusiv ZF Corporate Care este cel mai căutat produs românesc în Diaspora. Bogdan Buzu-Vasilache, managing partner, Balkanika: Eu visez ca niciun român plecat afară să nu facă un efort prea mare pentru a mânca un produs original de acasă
- Marinel Horablaga, director, Staţiunea de Cercetare Dezvoltare Agricolă de la Lovrin: Anul acesta am vândut 2.500 tone de sămânţă la export, produsul românesc este apreciat