Un litru de lapte a ajuns la 10 lei în supermarketuri, dublu faţă de acum un an. Cum se justifică creşterea galopantă a preţului, mult peste orice indice al inflaţiei?
♦ În unele supermarketuri din Capitală, preţul unui litru de lapte se schimbă o dată la câteva zile, iar ieri, 1 februarie, într-o locaţie Mega Image, laptele Napolact costa peste...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Florentina Ion, fondator DPH: Fără educaţie, România nu poate să ajungă prea departe şi nici companiile
- Alina Filip, asociat, Transmeteorit: Am dezvoltat proiecte pe fonduri europene, am luat o finanţare pentru o fabrică de procesare legume şi un depozit
- Răzvan Prelipcean, co-fondator, Naturleg Organic Farming: Agricultura nu mai e doar despre ce pui în camp, ci despre strategii de business, de marketing, digitalizare, eficientizare
- Marinela Panait, Manufacturing and RA Director, Farmavet România: România este în urmă la implementarea politicilor de reducere a consumului de antibiotice, promovate la nivel european, şi trebuie să pornim de la educaţie
- Radu Gherman, Carrefour România: Aproape 600 de fermieri livrează direct către magazinele noastre din zona în care îşi desfăşoară activitatea; Testăm un proiect pilot de achiziţii locale la Piatra Neamţ