Un business de 100 mil. lei. Gold Plast Production, care produce veselă de unică folosinţă pentru Dom Perignon şi Nespresso, a intrat în insolvenţă
Insolvenţa vine în contextul în care în UE până în 2021 se vor interzice produsele din plastic – precum farfurii, tacâmuri sau paie. De altfel, o serie de retaileri mari au anunţat...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Care este strategia de dezvoltare a Cris-Tim: Achiziţia unor branduri locale de pe alte pieţe din regiune, modernizarea fabricilor şi continuarea exporturilor
- Gen Z Lifestyle. Care este relaţia tinerilor cu banii şi pe ce sunt mai degrabă înclinaţi să îi cheltuiască? Interesul pentru propria persoană este diferenţiatorul faţă de alte generaţii
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Farmacia Tei. Comerţ farma
- ZF Branduri româneşti 2025. Producătorii români pot deveni tigrii producţiei pentru Europa, dar oportunităţi de creştere pentru brandurile locale sunt încă şi pe plan intern. „Antreprenorii trebuie să aibă mai multă încredere în ei şi mai mult curaj“
- România a avut o producţie bună de legume în acest sezon, dar nu-şi găsesc locul pe piaţa locală şi caută ieşire spre ţările baltice şi nordice. Polonia ne-a luat-o înainte