Uleiul de floarea soarelui, untul şi zahărul, pe masa Concurenţei. „Avem suspiciuni că unii producători au profitat de creşterea inflaţiei şi s-au înţeles să crească suplimentar preţurile de vânzare“
♦ Rata medie a inflaţiei a fost de circa 15% în luna februarie a acestui an versus februarie 2022 ♦ Totuşi, preţurile la ulei, unt şi zahăr au crescut cu 30-60% în...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF LIVE. Sorin Dănilă, antreprenorul care a readus pe piaţă brandul Mathild de Bodoc: Deşi România este considerată patria apelor minerale, în restaurante găsim doar un singur brand
- Dan Ostahie, fondator Altex: Segmentul electro-IT nu a scăzut valoric, dar vedem o scădere a volumelor
- ZF Agropower. Anul agricol 2023 aduce producţii de excepţie, dar se văd preţuri mici la orizont
- Cum arată piaţa agricolă. România are aproape 800.000 de fermieri: cei mai mulţi se află în judeţele Suceava, Bihor şi Dolj
- Ziarul Financiar publică astăzi Atlasul de Business al României – ediţia a doua. Cum se vede „acoperirea naţională” din retailul modern, piaţa care a crescut de la un magazin în 1996 la peste 4.300 în prezent