La ce se uită reprezentanţii generaţiei Z când merg la cumpărături: şapte din zece tineri spun că sunt influenţaţi pozitiv dacă un produs este eco-friendly. Pe rafturile magazinelor au apărut etichete pe care se semnalează produse „made in Romania“ sau cele eco ori bio

Pentru reprezentanţii generaţiei Z (tineri de 16-24 de ani) modul în care un produs este realizat şi mai exact dacă el este sau nu prietenos cu mediul cân­tăreşte greu în decizia de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.