La ce se uită reprezentanţii generaţiei Z când merg la cumpărături: şapte din zece tineri spun că sunt influenţaţi pozitiv dacă un produs este eco-friendly. Pe rafturile magazinelor au apărut etichete pe care se semnalează produse „made in Romania“ sau cele eco ori bio
Pentru reprezentanţii generaţiei Z (tineri de 16-24 de ani) modul în care un produs este realizat şi mai exact dacă el este sau nu prietenos cu mediul cântăreşte greu în decizia de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ungaria: sezonul pepenilor a început cu scăderea cu 50% a importurilor
- Cum merg vânzările de apartamente noi din Bucureşti şi care sunt preţurile de tranzacţionare? Urmăriţi ZF Live miercuri, 2 iulie, ora 12.30, o discuţie cu Răzvan Brasla, CEO Cloud9 Evolution, unul dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari din Bucureşti
- Cum merge piaţa de librării şi vânzările de carte într-o lume tot mai digitală, dar care citeşte tot mai puţine cărţi? Ce poate face statul pentru a susţine piaţa de carte şi librăriile? Care sunt planurile de dezvoltare pentru Librăriile Cărtureşti? Urmă
- Top 5 producători de vin după cifra de afaceri au făcut 1,3 mld. lei în 2024, o creştere lentă, de 5%, faţă de 2023. Purcari urcă pe primul loc la nivel de grup
- Pagina verde. EcoNews ZF