„Uberul cumpărăturilor“, din România în toată lumea Gigantul Carrefour a lansat acasă, în Franţa, o platformă de livrări după modelul Bringo, un business pornit în 2015 în România

Grupul deţine acum 90% din Bringo după ce a cumpărat acţiuni în mai multe tranşe de la dezvoltatorul aplicaţiei – Ascend Netsolutions – care mai are 10% din titluri. Gigantul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.