Tudor Manea, CEO eMAG: La noi, Bucureşti are un share de 25% faţă de Budapesta sau Sofia care sunt în jur de 35% sau chiar peste. Aş spune că România este mai bine echilibrată economic în comparaţie cu Bulgaria şi Ungaria
Tudor Manea, CEO al eMAG, cel mai mare retailer online, susţine că Bucureştiul reprezintă circa 25% din consumul naţional în cifrele companiei, însă procentul este mai mare în cazul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Agroland marchează cel mai bun semestru din istorie: profit net +23%, vânzări de 229 mil. lei, investiţii de 20 mil. euro şi expansiune accelerată
- INS confirmă creşterea economică din S1/2025 de 0,3% an/an. Pe categorii, construcţiile şi comunicaţiile au bifat contribuţii pozitive. Industria, comerţul cu ridicata şi activităţile profesionale, de servicii administrative şi de suport au mers prost
- Inflaţia din Cehia coboară la 2,5% în august după ce scumpirile la alimente se temperează
- De ce s-a înjumătăţit producţia de legume a Bulgariei în 20 de ani?
- Guvernul suedez înjumătăţeşte TVA la alimente