Trenduri care devin importante în retail: suprafeţele mici, proximitatea şi ofertele personalizate. Călin Costinaş, deputy CEO Profi: Nu cred că ne mai întoarcem la modelul în care să mergem la cumpărături împreună cu familia şi să stăm trei ore într-un magazin
Călin Costinaş, deputy CEO al Profi, lanţ de magazine controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, susţine că proximitatea, suprafeţele mici, investiţiile în digitalizare şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Top 10 cele mai mari tranzacţii cu spaţii de retail de pe piaţa locală
- Grafic: Evoluţia unora dintre principalele categorii din piaţa electro-IT
- Grafice şi tabele retail
- Polonezii de la Amrest păstrează franciza Starbucks pe piaţa din România până în 2028. Ce taxe plătesc către americani?
- Producătorul de ambalaje Electric: Anul viitor vrem să începem construcţia unei noi fabrici. „Am cumpărat un teren la ieşirea din Focşani, lângă autostrada Moldovei.“