Trenduri care devin importante în retail: suprafeţele mici, proximitatea şi ofertele personalizate. Călin Costinaş, deputy CEO Profi: Nu cred că ne mai întoarcem la modelul în care să mergem la cumpărături împreună cu familia şi să stăm trei ore într-un magazin

Călin Costinaş, deputy CEO al Profi, lanţ de magazine contro­lat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, susţine că proximitatea, suprafeţele mici, investiţiile în digitalizare şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.