Tendinţe în business. Un prim semnal pentru piaţa de hipermarketuri: Cora reduce suprafaţa pentru jumătate dintre hipermarketuri. „Regândim modelul comercial, în spaţiul rămas liber vor veni alte branduri“
♦ Cora Lujerului, Pantelimon, Sun Plaza şi Alexandriei din Bucureşti şi Cora Brătianu din Constanţa îşi reduc suprafeţele de vânzare.
Retailerul Cora, cel mai mic...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retailerul român La Cocoş apasă pedala de acceleraţie: Deschide pe 30 octombrie magazinul din Craiova, iar în noiembrie inaugurează prima unitate din Arad. Compania va închide anul cu şapte spaţii versus trei la început de 2025
- Piaţa ciocolatei din România este estimată la peste 300 de milioane de euro în 2025. Ponderea ciocolatei premium este 20% din valoarea totală a pieţei
- EXCLUSIV ZF. Cumpără Ahold Delhaize, proprietarul Profi şi Mega Image, operaţiunile Carrefour în România? Claude Sarrailh, CEO al Ahold Delhaize pentru Europa şi Indonezia: „Nu comentăm informaţiile legate de M&A. Ce pot spune e că...”
- Ce spune grupul Carrefour despre informaţiile apărute în presa din Franţa despre un exit din România? “Grupul a desfăşurat o analiză a portofoliului de activităţi, a tuturor verticalelor de business şi modelelor organizaţionale”. Ce a decis?
- Artmark: Valoarea totală a obiectelor vândute în cadrul licitaţiilor de toamnă din România, Bulgaria şi Croaţia s-a apropiat de 2 mil. euro, în creştere cu 16% faţă de sezonul din vară. În România, vânzările au depăşit 1,1 mil. euro