INTERVIU
Szabolcs Nemes, partener al Roland Berger: Comerţul alimentar online va ajunge la 1 mld. euro în România în 2025. Va fi o bătălie interesantă, vedem deja tipurile de jucători care încep să se arate. Concurenţa va fi foarte mare în online şi nu vor supravieţui toţi. E o bătălie pentru a fi primul în segment şi pentru a ajunge la o anumită scală. Apoi va urma o consolidare
♦ Pe această piaţă - a vânzărilor online de alimente - în România sunt patru categorii de jucători, lucru care nu e diferit faţă de pieţe mature ♦ E vorba de retailerii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larga consum. Tutun. Investiţii care schimbă aerul pieţei
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larg consum. Băuturi spirtoase. Bătălia brandurilor
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larg consum. Băuturi nonalcoolice. Profituri mai mari
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larg consum. Vinuri. Valuri blânde de creştere
- Dan Şucu, Confederaţia Patronală Concordia: Cuvântul de ordine trebuie să fie eficientizarea activităţii sectorului public, nu taxarea suplimentară a contribuabililor şi a sectorului privat