Supliment Retail. Analiză. Un model de dezvoltare sustenabilă: investiţiile în retail trebuie dublate de investiţii în producţia de alimente, băuturi şi bunuri de îngrijire
♦ „România are un deficit comercial la bunurile alimentare de 3 mld. euro, pe când Polonia are un excedent de 7 mld. euro“ ♦ Retailerii străini au pompat peste 20 mld. euro în...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Zece antreprenori locali se mobilizează pentru a investi în producţia de alimente în condiţiile în care capitalul străin nu pune bani în acest sector
- Importurile de ouă ale Poloniei s-au dublat anul acesta, consecinţă a eforturilor producătorilor de a rămâne pe pieţele externe
- Ministrul agriculturii din Polonia: Avem nevoie de un lanţ de magazine, nu trebuie să fie neapărat Carrefour. Scopul e să creştem influenţa pe piaţă
- Via Transilvanica. Oana Frenţiu, producător de cosmetice naturale din Caraşova, jud. Caraş-Severin: Banatul este în marea lui parte rural, iar majoritatea oamenilor au plecat în străinătate. Via Transilvanica le poate oferi localnicilor o posibilitate de a găsi şi aici bunăstare
- Cafeaua 5 to go face pasul spre benzinării prin intermediul unui parteneriat cu cel mai mare petrolist idependent, OSCAR Downstream