Supliment Eco & sustenabilitate. Moda, faţă în faţă cu consumerismul. Cum devin noile branduri de haine, încălţăminte şi accesorii promotori ai sustenabilităţii? „Dacă vrem să protejăm resursele planetei, în primul rând ar trebui să nu le mai risipim. Nu să găsim soluţii să reciclăm“
♦ Ce trebuie specificat este că „hainele sustenabile nu sunt nişte superhaine, nu au viaţă veşnică şi nici nu arată diferit faţă de alte haine“, dar sunt făcute corect, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dezvoltatorul belgian de spaţii logistice WDP, prezent şi în România, ia un împrumut de 250 milioane euro de la BEI pentru a instala panouri solare pe acoperişurile depozitelor sale şi pentru noi staţii de încărcare a vehiculelor electrice
- Tranzacţie: Producătorul de vinuri Cramele Recaş intră în actionariatul Tenuta Odobeşti, alături de omul de afaceri italian Fabrizio Mosconi
- Schimbări în Consiliul de administraţie al eMAG: britanicul Fahd Beg este înlocuit de Alexandra Bran - director financiar pe segmentul B2C în cadrul grupului Prosus. Ea a mai fost în trecut în CA-ul eMAG
- Sectorul confecţiilor din Bangladesh, zguduit de măsuri de înăbuşire a protestelor studenţilor
- Germanii contestă încercarea Turciei de a obţine statut protejat pentru doner kebab