Supliment Eco & sustenabilitate. Moda, faţă în faţă cu consumerismul. Cum devin noile branduri de haine, încălţăminte şi accesorii promotori ai sustenabilităţii? „Dacă vrem să protejăm resursele planetei, în primul rând ar trebui să nu le mai risipim. Nu să găsim soluţii să reciclăm“
♦ Ce trebuie specificat este că „hainele sustenabile nu sunt nişte superhaine, nu au viaţă veşnică şi nici nu arată diferit faţă de alte haine“, dar sunt făcute corect, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sorin Pâslaru, ZF: Listarea Cris-Tim arată ce „foame“ are pentru plasamente interesante capitalul local, dar şi ce „foame“ are industria alimentară pentru finanţare şi extindere
- Opinie: ChatGPT ar trebui să-i facă pe retaileri să se teamă pentru că aceştia riscă să piardă controlul asupra experienţei shoppingului online
- Bogdan Alexandrescu, CEC Bank: Soldul creditelor agricole a crescut anual cu 10-15% şi a ajuns la 33 mld. lei. Dacă ne-am gândi câte fripturi de porc sau câtă brânză facem la hectar şi nu cât grâu, profitabilitatea produselor finite ne-ar duce spre 70 mld
- Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. De la gogoşi la cafea: cum au reuşit Alexandra şi Cristian Iancu, doi antreprenori care aveau un mic business cu gogoşi, să aducă brandul 5 to go la Sibiu şi să deschidă şase cafenele, dintre care u
- Familia Enescu din Dolj a ajuns în 2024 la afaceri de peste 130 mil. euro cu Vitall, companie specializată în producţia de furaje şi creşterea păsărilor