Supliment Eco & sustenabilitate. Moda, faţă în faţă cu consumerismul. Cum devin noile branduri de haine, încălţăminte şi accesorii promotori ai sustenabilităţii? „Dacă vrem să protejăm resursele planetei, în primul rând ar trebui să nu le mai risipim. Nu să găsim soluţii să reciclăm“
♦ Ce trebuie specificat este că „hainele sustenabile nu sunt nişte superhaine, nu au viaţă veşnică şi nici nu arată diferit faţă de alte haine“, dar sunt făcute corect, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. Restaurantele şi barurile devin un obstacol în calea recuperării ambalajelor. „Ne dorim o rearanjare a sistemului de colectare.“ Care sunt soluţiile?
- Seceta începe să se vadă. Fermier: În judeţul Buzău deja e secetă, dar şi în unele zone din judeţul Galaţi
- Un semnal pentru anul agricol. Ingrid Staver, fermier care cultivă 1.300 ha cu cereale în Galaţi şi Brăila: Ar fi bine să mai plouă, pentru că seceta deja s-a instalat în anumite zone
- Afaceri de la Zero. Alexandra Istrate a pariat pe brandul de accesorii pentru animale MASH şi vrea să deschidă propriul magazin
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. „RetuRO răspunde la două săptămâni. Când trebuie să cerem ridicarea sacilor, se complică situaţia“