Studiu de caz: de ce în domeniul producţiei de biscuiţi şi dulciuri compania românească Croco are o marjă de profit de 30%, iar cea americană Mondelez de doar 3%?
Croco din Oneşti, cunoscută în special pentru producţia de biscuiţi şi sticksuri, a raportat anul trecut o marjă de profit de peste 30%, la o cifră de afaceri de 278 de milioane de lei,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lumea întreabă. A.I. răspunde. VINARIUM decantează
- Mobexpert lansează un card de credit co-branded în parteneriat cu UniCredit. Adelina Badea, CEO Mobexpert:Ne dorim ca experienţa de cumpărare să fie în continuare cât mai uşoară şi personalizată
- Confirmare: Tranzacţie de 130 mil. lei cu acţiuni Aquila printr-o ofertă fulger, adică 8% din companie. Preţ cu 9% mai mic faţă de cel de tranzacţionare
- Sphera Franchise Group (KFC, Pizza Hut, Taco Bell) a deschis în staţiunea Riccione, în apropriere de Rimini, primul restaurant sub brandul Cioccolatitaliani, în urma unei investiţii de 600.000 euro
- ZF Bankers Summit 2025. Ştefan Toderiţă, Head of Sales, Mastercard : Tinerii din Gen Z compară serviciile unei bănci cu experienţa oferită de alţi furnizori de servicii şi vor să vadă acea rapiditate replicată şi la nivel bancar