Stockday, pariul din e-commerce al Heineken şi Coca-Cola HBC, a ajuns la afaceri de 577 mil. lei, cu o marjă de profit de doar 2,2%. Profitul net al firmei este de 13 mil. lei, similar cu cel din 2022
Stockday, platformă de comerţ online B2B deţinută de Coca-Cola HBC şi Heineken România, a terminat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 577 mil. lei, în creştere cu 8% faţă de anul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aronia Bio Hănţeşti din Suceava, cu 4,6 hectare de cultivate cu fructe, vrea să cucerească o felie din piaţa globală care urcă la 1,3 mld. dolari
- Exclusiv ZF. Miliardar în doar un deceniu: La Cocoş, primul retailer român care a depăşit pragul de 1 mld. lei cifră de afaceri în 2024. Compania accelerează expansiunea cu deschideri în Craiova, Piteşti şi Arad
- Grafic: Evoluţia cantităţii de deşeuri generate din ambalaje şi ce cantitate ajunge la reciclare
- ZF Agropower. Alexandru Andrieşi, fondatorul Aronia Bio Hănţeşti: În ultimul an, piaţa de aronia a crescut mult şi trendul se va menţine. Apar noi producători mai mici sau mai mari şi colaborăm cu băcănii, în contextul unei cereri mai mari
- Urmează summitul ZF ESG, pe 19 mai, cel mai important eveniment pe teme de sustenabilitate