Stockday, pariul din e-commerce al Heineken şi Coca-Cola HBC, a ajuns la afaceri de 577 mil. lei, cu o marjă de profit de doar 2,2%. Profitul net al firmei este de 13 mil. lei, similar cu cel din 2022

Stockday, platformă de comerţ online B2B deţinută de Coca-Cola HBC şi Heineken România, a terminat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 577 mil. lei, în creştere cu 8% faţă de anul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.