Sonia Micu a fondat Nalu, un brand românesc de lenjerie intimă: 30% din cifra de afaceri sunt generate de exporturi
Sonia Micu, 33 de ani, a înfiinţat compania NALU Underwear în 2016, când a renunţat la funcţia de marketing manager pentru Europa Centrală şi de Sud din cadrul companiei Coca-Cola pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce spune Dragoş Pavăl, co-fondator Dedeman, despre achiziţia Praktiker Hellas: Ne dorim de mult să facem acest pas, iar astăzi visul devine realitate. Suntem mândri că un brand 100% românesc reuşeşte să treacă graniţele
- Karina şi Darius Pavăl preiau iniţiativa la Holding: achiziţia Praktiker Hellas deschide prima etapă de expansiune internaţională pentru Dedeman
- Iese un fond de investiţii, intră altul: Artesana se desparte de ROCA şi merge cu Booster Capital într-o nouă etapă de creştere
- Canicula a golit Calea Victoriei: „Preţurile sunt mari, dar vibe-ul general e plăcut“. În mod obişnuit, Calea Victoriei este unul dintre cele mai căutate spaţii pentru promenadă
- Afaceri de la Zero. Oana Romanescu şi Ioana Bejan, două foste colege de şcoală, s-au reîntâlnit după câţiva ani şi au decis să readucă la viaţă un obiect vestimentar tradiţional pornind la drum businessul Opinca