Shrinkflaţia, produse mai mici la acelaşi preţ sau chiar mai mare, este evidentă în Ungaria. Cea mai grea lovitură pentru cumpărători: s-a micşorat ciocolata
În Ungaria, inflaţia din magazine continuă, recent apărând anunţuri conform cărora dimensiunile dulciurilor, sosurilor pentru paste, salamurilor şi fructelor uscate au scăzut şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vânzările de bere din Germania se prăbuşesc la un minim pe 30 de ani în prima jumătate a acestui an
- Lidl a deschis un magazin doar cu produse non-food în Germania
- Fermierii se gândesc să abandoneze centrul Ungariei măcinat de secetă
- Nevoia de asociere e încă în viaţă. Aproape 200 de noi cooperative au fost înfiinţate anul trecut. Doar în ultimii cinci ani s-au pus bazele a peste 500 de asociaţii.
- Cândva un imperiu de retail, Carrefour are acum dificultăţi în a recâştiga investitorii