În ce segmente ale pieţei FMCG s-au lansat cele mai multe produse noi: reluarea vieţii sociale i-a determinat pe producători să vină cu lansări de articole de protecţie solară, produse de machiaj, ojă şi tratamente pentru păr

De regulă, lansările au loc în categoriile unde există şi interes de consum, astfel că datele pot ilustra către ce tipuri de produse s-au orientat consumatorii în 2021. Reluarea...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.