Sebastian Tătărângă, fondator şi CEO al lanţului de restaurante de tip fast food Mesopotamia: Una dintre cele mai importante lecţii de business învăţate în cei 14 ani este adaptabilitatea. Adaptarea este esenţială pentru a putea susţine un plan de business şi o expansiune constantă
♦ Mesopotamia este unul dintre jucătorii cei mai importanţi ai pieţei locale de restaurante fast food, întrucât astăzi are la nivel naţional o reţea de 70 de locaţii, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză RisCo.ro: Industria de fashion a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 16,7 miliarde le şi un profit de 1,43 miliarde lei. Aproape 30% din piaţă este dominată de Inditex şi LPP România
- Opt furnizori locali au livrat peste 1.400 de tone de struguri, pepeni şi fructe de pădure din România, în valoare de peste 2 mil.euro, pentru magazinele Lidl din Ungaria, Polonia, Cehia şi Slovacia
- Gigantul polonez din domeniul alimentar Maspex, acţionar majoritar la Purcari, vrea să se extindă peste graniţe pentru a se proteja de declinul populaţiei din Polonia
- Satele şi comunele din România sunt cel mai nou pariu al jucătorilor din comerţul modern. „Sunt 380 de localităţi în ruralul mare care sunt, fiecare în parte, echivalentul unui oraş mic.“
- Studiu ASE. Cât valorează tichetele de valoare în economie: mai mult de 1,4% din PIB, 213.000 de locuri de muncă şi un consum fiscalizat în proporţie de peste 90%